BAGAIMANA VIVIX MEMBANTU MELAWAN DAN MERAWAT PENYAKIT KANSER


"Ya Allah! Sesungguhnya aku berlindung kepada-Mu daripada kesusahan dan kesedihan; aku berlindung k

14 January 2015

BAGAIMANA VIVIX MEMBANTU MELAWAN DAN MERAWAT PENYAKIT KANSER


Perhatian kepada pesakit-pesakit KANSER dan anda yang mempunyai keturunan atau sejarah penyakit kanser. Maklumat ni boleh menyelamatkan anda dan orang-orang yang anda sayang!
Tapi bagaimana Vivix boleh membantu anda???
Vivix mengandungi resveratrol dan 15 polyphenols yang mana 10 kali ganda lebih hebat daripada resveratrol sahaja. Resveratrol Vivix diperolehi daripada anggur muscadine yang mengandungi paling banyak resveratrol daripada buah-buahan serta tumbuhan-tumbuhan yang lain. 
Resveratrol berfungsi untuk melindungi buah-buahan tersebut daripada serangan bakteria dan fungi dan ianya mempunyai anti tumor activity iaitu yang berupaya merencatkan pertumbuhan sel yang tidak sihat (unregulated cell growth) & induce apoptosis (cell death).
Mengikut kajian, resveratrol yang terkandung dalam Vivix boleh menembusi DNA untuk memperbaiki kerosakan oleh free radikal yang menyumbang kepada peningkatan sel-sel kanser.
Resveratrol juga bersifat anti radang (anti-inflammatory) untuk menghalang certain enzymes daripada membentuk dan trigger peningkatan sel-sel tumor. Ianya juga membantu mengurangkan percambahan sel-sel kanser daripada semakin membesar.
Selain menghalang daripada penyakit kanser, resveratrol juga sangat membantu dalam proses chemotherapy dengan bertindak sebagai :-

  Chemo-sensitizer yang merupakan substance atau bahan yg menyelesaikan masalah resistance (tidak dapat menerima) kepada ubatan bagi rawatan chemotherapy.
 Radiation-sensitizer yang membuatkan sel-sel kanser lebih bertindakbalas kepada rawatan radiasi.

Resveratrol yang terdapat didalam Vivix juga akan menggangu sumber tenaga didalam sel-sel pankreas dimana ianya amat berkesan untuk menyingkirkan bahan-bahan kimia daripada proses chemotherapy daripada sel-sel badan.
                                                               Testimoni pesakit Kanser

                                                besarkan buah Anggur yang terkandung dalam Vivix ni?

ingin dapatkan maklumat lanjut mengenai Vivix dan bagaimana ianya boleh membantu anda?
Nak dapatkan Vivix harga promo bulan Januari??

Hubungi sekarang!

Yatie Ibu Adeeb Annur

Pengedar Shaklee No.1 Pilihan Rakyat Malaysia

 PM ke  https://www.facebook.com/cahaya.hidupku.10
 Sms/Whatsapp ke 0139676687


Terima Kasih

No comments:

© Sihat Cantik Menawan | Template Designed By Blog Bingkisan Hati