PROMO HEBAT BERGANDA 2015


"Ya Allah! Sesungguhnya aku berlindung kepada-Mu daripada kesusahan dan kesedihan; aku berlindung k

01 January 2015

PROMO HEBAT BERGANDA 2015

Yeayyy ade Good news untuk permulaan tahun 2015...3 produk on sale!

Wahhh..permulaan yang baik ni terutama kepada anda yang sayangkan kesihatan anda..Kata orang kesihatan itu mahal harganya..
Ape yang bestnya 3 produk ni??


1. VIVIX~ Khas untuk wanita atau lelaki yang nak AWET MUDA dan inginkan kesihatan yang menyeluruh~ Mengikut kajian sape2 yang amik Vivix akan muda luaran dan organ2 dalaman sebanyak 25 tahun daripada usia sebenar..Wow!! Tak caya kena try..and it is good time to try sebab promo so jimat..~ untuk pesakit2 diabetes, darah tinggi, jantung, cancer, buah pinggang, sendi dan penyakit2 kronik yang lain.~ untuk wanita/lelaki sebagai prevention daripada penyakit2 kronik dan mereka yang ade keturunan berpenyakit kronik..cegah awal ok!

2. ALFALFA~ untuk remaja dan wanita yang mengalami masalah keputihan dan bermasalah period pain.~ wanita yang telah berkahwin da ingin menyemarakkan hubungan rumahtangga. bertindak Ala2 kacip fatimah gitew!~ untuk remaja/wanita/lelaki yang mempunyai masalah jerawat dan jeragat.~ untuk mereka yang ingin kurus terutamanya bakal2 pengantin dan yang naik kurus sert cun~ untuk ibu menyusu kerana bertindak sebagai milk booster! Susu pekat, melimpah dan baby cepat kenyang!


3. VITALEA CHEW for CHILDREN~ untuk kanak2 dari usia 1 tahun ke atas bagi pekembangan yang sihat dan nutrisi yang seimbang serta Tulang yang kuat dan membantu kuatkan sistem imum anak2 anda!


Jom grab it now! kesihatan itu mahal nilainya


Nak dapatkan harga promo??

Hubungi sekarang!

Yatie Ibu Adeeb Annur

Pengedar Shaklee No.1 Pilihan Rakyat Malaysia

 PM ke  https://www.facebook.com/cahaya.hidupku.10
 Sms/Whatsapp ke 0139676687

Terima Kasih

No comments:

© Sihat Cantik Menawan | Template Designed By Blog Bingkisan Hati